کمپ تجریش

ساخت وبلاگ

اگر به دنبال بهترین کمپ ترک اعتیاد هستید، باید پارامترهای مختلفی را در نظر بگیرید و به آن ها توجه کنید. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی هزینه های ترک اعتیاد سنگین است. به همین جهت می توان گفت بهترین کلینیک ترک اعتیاد ، مرکزی است که در عین ارائه خدماتی حرفه ای، هزینه ای مناسب با خدمات از بیمار دریافت کند. اما این به معنای اینکه ارزان بودن معیار اصلی انتخاب باشد، نیست.

اعتیاد منزوی کننده است. دنیای شما کوچک تر می شود، زیرا بیشتر از زندگی خود را رها می‌کنید تا فضای بیشتری برای اعتیاد خود ایجاد کنید. بهبودی شامل یادگیری کمک گرفتن و درخواست کمک است. هنگام درخواست کمک، عقل سلیم را نشان دهید. همه بهترین دوست شما نیستند. برخی از مردم ممکن است درک نکنند که شما اعتیاد دارید، و برخی از افراد ممکن است از اینکه شما بخواهید بهبود پیدا کنید حمایت نکنند. اجازه ندهید که شما را متوقف کند. افراد زیادی هستند که می خواهند کمک کنند.

بهبودی سخت است، زیرا شما باید زندگی خود را تغییر دهید، و همه تغییرات دشوار هستند، حتی تغییرات خوب. بهبودی با ارزش است زیرا شانس تغییر زندگی خود را دارید. اکثر مردم در طول زندگی در خواب راه می روند. آنها به این فکر نمی کنند که چه کسی هستند و چه می خواهند باشند، و سپس یک روز از خواب بیدار می شوند و تعجب می کنند که چرا خوشحال نیستند.

 

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که با وجود کمپ های متعدد دولتی و خصوصی در سطح شهر، چرا باید به سراغ بهترین مرکز ترک اعتیاد رفت؟ همانطور که می دانید آمار اعتیاد در کشور بسیار افزایش یافته است و لازم است بیماران پس از ترک اعتیاد و بهبودی نیز تحت کنترل باشند.

از آنجا که امروزه اقشار مختلف جامعه گرفتار اعتیاد شده اند، افرادی که از رفاه خوبی برخوردار هستند نیز با این معضل دست به گریبان شده اند. بنابراین برای درمان خود کلینیک ترک اعتیاد VIP را انتخاب می کنند. این افراد که غالبا گرفتار مواد صنعتی و جدید هستند، برای به دست آوردن سلامتی خود به دنبال کلینیک های معتبر هستند.

 

 

یکی از اشتباهاتی که افراد در مراحل اولیه بهبودی مرتکب می شوند این است که فکر می کنند صداقت به معنای صادق بودن در مورد دیگران است. آنها فکر می کنند باید آنچه را که "اشتباه" است با دیگران در میان بگذارند. اما بهبودی در مورد اصلاح افراد دیگر نیست. این در مورد تعمیر خود است. به ریکاوری خود بچسبید. تمرکز روی چیزهایی که در مورد دیگران دوست ندارید آسان است زیرا توجه را از خودتان منحرف می کند.

تنها چند دلیل وجود دارد که افراد از مواد مخدر و الکل استفاده می کنند. آنها برای فرار، استراحت و پاداش به خود استفاده می کنند. به عبارت دیگر، افراد از مواد مخدر و الکل به عنوان نوعی مراقبت از خود و خود درمانی استفاده می کنند. بهبودی به این معنا نیست که راه‌های فرار، آرامش یا پاداش را از خود دریغ کنید. این به معنای یافتن راه های بهتر برای انجام آن کارها است. اگر راه های بهتری برای مراقبت از خود پیدا نکنید، در نهایت احساس تحریک پذیری، خستگی و نارضایتی خواهید کرد. اگر این احساسات را برای مدت طولانی داشته باشید، به فکر استفاده از آن صرفاً برای فرار خواهید بود.

 

گروه های خودیاری زیادی برای انتخاب وجود دارد. کمپ ترک اعتیاد تجریش گروه های خودیاری دارد. این گروه های دوازده مرحله ای عبارتند از: الکلی های گمنام (AA)، معتادان گمنام (NA)، ماری جوانا گمنام (MA)، کوکائین گمنام (CA)، قماربازان گمنام (GA)، و کودکان بزرگسال گمنام  (ACA) گروه‌های خودیاری نیز وجود دارند که بر پایه دوازده قدم نیستند، از جمله زنان برای هوشیاری، سازمان های سکولار برای هوشیاری، و بازیابی هوشمند.

کمپ تجریش...
ما را در سایت کمپ تجریش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei camptajrish بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 26 / 4 / 1401 ساعت: 14:03

قبل از هر موضوعی، اعتقاد ما بر این است که اعتیاد یک نوع بیماری است و برای درمان آن باید به کمپ ترک اعتیاد مراجعه کرد، زیرا روش های به کار گرفته آنها به صورت علمی و اصولی می باشد و خدمات بیشتری نسبت به سایر مراکز درمان به افراد ارائه می دهند، به طور مثال سالن بزرگی که در آن امکانات فراهم آورده شده معتادان را در کنار یکدیگر جمع نموده.

 

بهتر است فرآیند ترک اعتیاد باید به صورت خود جوش و تمایلی در بیمارن ایجاد شود. اینکه خود بیمار به این نتیجه برسد که نیاز به کمک دارد بسیار ارزشمند است. اما متاسفانه در بسیاری از موارد، این اتفاق نمی افتد. تخریب و قدرت مصرف مواد به حدی بالا و زیاد است که بیمار توانایی تصمیم گیری را ندارد و وارد چرخه تخریب و آسیب رساندن به خود و خانواده شده است. به همین دلایل پای کمپ ترک اعتیاد اجباری به میان می آید. باید توجه داشت که این یک موضوع طبیعی است زیرا مواد و تاثیرات آن روی بدن و مغز و روان به حدی می تواند شدید باشد که بیمار به طور کل از این دنیا و آثار اعمال خود نا آگاه است.

 

قوانین دو ماده ترک اعتیاد اجباری و اختیاری ( خود معرف ).

 

کمپ های ترک اعتیاد اجباری به دو دسته خصوصی و دولتی تقسیم می شوند. دسته خصوصی با درخواست خود خانواده های افراد معتاد، آن ها را به کمپ منتقل کرده و کمک می کنند تا اعتیادشان درمان شود. دسته دوم نیز شامل افرادی می شود که توسط شهرداری یا نیرو های انتظامی جمع آوری شده و به این کمپ ها برای درمان انتقال داده می شوند.

این تفاوت باعث می شود تا دست بیماران و خانواده های آن ها برای انتخاب راحت تر گردد. بطور کلی، کمپ های ترک اعتیاد خصوصی کمی خدمات را خصوصی تر ارائه می کنند و دست دولت در این خدمات زیاد دیده نمی شود. به هر حال این تفاوت باعث می شود تا انتخاب توسط شما برای انتخاب بهترین کمپ ترک اعتیاد اجباری راحت تر باشد.

 

 

ماده ۱۶ قانون در مورد معتادان چگونه است؟ طبق این ماده تمامی معتادان متجاهر که در ملع عام، اقدام به استعمال و مصرف مواد مخدر دخانیات می کنند توسط نیروی انتظامی بازداشت شده و برای غربالگری و سایر مراحل به کمپ ها فرستاده می شوند. در این روش با حکم قانونی این معتادان باید به صورت اجباری تا ۳ الی ۶ ماه در کمپ ترک اعتیاد حضور یابند و پس از درمان با دستور قضایی و مسئولان زیرربط مرخص می شوند.

ماده ۱۵ قانون اختیاری در مورد بیمارانی است که خود با رضایت کامل به کمپ مراجعه کرده و صورت پرهیز مدار درمان خود را شروع می کنند. این بیماران بستری اجباری نشده و بعد از درمان به ترخیص می شوند.

 

 

شرایط بستری و مسائل مربوط به کمپ اجباری ترک اعتیاد

 

شرایط ترک اجباری معتاد به این صورت است که فامیل درجه یک بیمار فقط میتواند با ارائه مدارک هویتی او را در مراکز ترک اعتیاد اجباری بستری کنند،بستری کردن معتاد یا باید توسط خانواده و یا از طریق اورژانس که نامه قضایی همراه خود داشته باشد صورت گیرد، بعد از انتقال به مراکز کمپ بیمار مورد بررسی قرار گرفته و مراحل درمان وی شروع میشود، هزینه کمپ اجباری ترک اعتیاد برای هر معتادی متفاوت است و برای مرخص شدن باید یکی از افراد فامیل درجه یک بیمار در مرکز حضور داشته باشد و مراحل اداری را انجام داده و سپس مرخصص گردد.

کمپ تجریش...
ما را در سایت کمپ تجریش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei camptajrish بازدید : 103 تاريخ : 8 / 4 / 1401 ساعت: 14:41

با توجه به این موضوع که تا کنون در حوزه ی درمان اعتیاد مطالعه ی یکپارچه و قابل قبولی مبنی بر موثر بودن یا نبودن درمان اعتیاد رخ نداده است ، مرکز جامع درمان اعتیاد آمریکا (AAC) با انتشار اولین مطالعه نتایج اثر بخشی درمان اعتیاد بر روی مراجعین خود پاسخ  قابل قبولی به این پرسش داده است. نتیجه ی این مطالعات می تواند زمینه ساز ارتقاء و یا تجدید نظر در اجرای روش های فعلی درمان اعتیاد در کشور ما، نیز باشد.

 

دارو درمانی به منظور ترک اعتیاد کمک شایانی به کاهش میزان وابستگی جسمی معتاد می کند. ما کاملاً بر این امر واقفیم که داروی ترک اعتیاد مانند دیگر داروهای شیمیایی و صنعتی عاری از عوارض جانبی نیستند. با این حال این داروها تاثیر بسزایی در کم کردن میزان درد خماری در دوره سم زدایی مواد دارند. نباید فراموش شود که دوز مصرفی این داروها در دوران ترک اعتیاد می بایست توسط پزشک معالج تجویز شده و گاها بر حسب حال بیمار تغییر کند.

 

داروی ترک اعتیاد حتما باید توسط پزشک متخصص تجویز شود. چون هر فردی با توجه به شرایط فیزیولوژیکی که دارد، ممکن است نتواند در برابر این داروها مقاومت کند. ضمن اینکه بیماری های فردی در استفاده از داروهای ترک اعتیاد اهمیت قابل توجهی  دارند. این در حالی است که تنها افراد متخصص می‌توانند دوز مصرفی دارو را برای فرد مبتلا به اعتیاد تشخیص دهند.

 

برخی افراد در مورد بعضی دارو ها مانند قرص یا شربت متادون، قرص ب 2 و شربت اپیوم دچار یک اشتباه هستند که این داروها به عنوان داروی ترک اعتیاد هستند و متاسفانه در بعضی مراکز ترک اعتیاد از آنها به عنوان نگه دارنده برای ترک اعتیاد استفاده میکنند در حالی که این داروها خود بعد از مدتی افراد را دچار اعتیاد به مصرف آنها میکند. در کلینیک ترک اعتیاد نه تنها از نگه دارنده ها استفاده نمیشود بلکه همانطور که در بخش بالایی توضیح دادیم روند درمان و ترک اعتیاد با جدید ترین شیوه ها و متدهای درمانی انجام میشود.

 

داروهای ترک اعتیاد اغلب به عنوان جایگزین انواع مواد مخدر استفاده می شوند. برخی از آن ها نیز تنها عوارض جانبی ترک اعتیاد را کاهش داده و باعث از بین رفتن علائم ترک و درد جسمانی می شوند. هر کدام از این داروها با هدف اثر بخشی نوعی از روش درمانی و ترک وارد بازار شده اند، اما با گذشت زمان با مصرف خود سرانه، عدم کنترل بازار دارو و فرصت طلبی سودجویان؛ برخی از این داروها خود به عنوان دارویی مخدر سوء مصرف می شوند.

 

داروهای ترک اعتیاد به تنهایی نمی توانند بیماران معتاد را از چنگ اعتیاد نجات دهند. معتادان علاوه بر برنامه دارویی در دوران ترک اعتیاد نیازمند ترکیب درمان دارویی با دیگر درمان ها هستند تا نقش مکمل درمانی را ایفا کرده و نسبت به بهبود حال بیماران و بازپروری آنها نقش بسزایی داشته باشند.

بنابراین معتادانی که اقدام به ترک اعتیاد در منزل می کنند و از داروهای ترک اعتیاد بی آنکه از پزشکی مشورت بگیرند استفاده می کنند معمولاً با شکست مواجه شده و دچار عوارض و پیامدهای جبران ناپذیری می گردند. سوء مصرف این داروها ممکن است آنها را دچار برخی عارضه ها نارسایی های کبدی، اختلالات دستگاه گوارشی و یا بیماری های کلیوی کنند.

 

 

کمپ تجریش...
ما را در سایت کمپ تجریش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei camptajrish بازدید : 110 تاريخ : 8 / 4 / 1401 ساعت: 7:54

آیا روشی برای ترک تریاک بدون درد وجود دارد؟

 

متأسفانه در موضوع اعتیاد باورهای غلط بسیاری در بین عموم مردم وجود دارد. ترک تریاک در منزل نیز از این دست باورهای غلط است. از نظر تخصصی و پزشکی امکان درمان چنین بیماری‌هایی در شرایط غیر کنترل شده امکان پذیر نیست و می‌تواند بسیار خطرناک باشد. سیر درمان شامل بخش‌هایی است که موجب می‌شود نتوان ترک تریاک را در خانه انجام داد.

طبق پروتکل‌های تبیین شده توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، امکان انجام تمامی مراحل ترک تریاک در مراکز غیرپزشکی بدون مجوز بستری امکان‌پذیر نیست. چرا که سیر درمان نیازمند شرایط و امکانات بیمارستانی، اورژانسی، اتاق ICU و تجهیزات خاص پزشکی است که قاعدتاً در منزل هیچ فردی وابسته به تریاک این امکانات وجود ندارد.

امکان اورژانسی شدن وضعیت بیمار و از کار افتادن علائم حیاتی در زمان سم زدایی و سیر درمان وجود دارد پس نیاز است که بیمار زیر نظر تیم تخصصی پزشکی و کادر درمانی در فضای بیمارستانی دوره درمان خود را سپری کند.

با این حال فرد پس از پایان دوره بستری و ترک شیره تریاک می‌تواند روند درمان خود را در منزل سپری کند. حتی در این شرایط هم فرد وابسته به تریاک می‌بایست به صورت دوره‌ای و منظم با روانشناس خود جلسات فردی و گروهی داشته باشد. همچنین باید طبق تجویز دکتر روانپزشک خود داروهای لازم را مصرف کرده و ویزیت روانپزشک باید به صورت دوره‌ای انجام گیرد تا در صورت نیاز میزان داروها و نوع آن بسته به وضعیت بیمار توسط پزشک تغییر کند.

 

 

مدت زمان مصرف تریاک و شدت وابستگی بیمار به آن بر ترک و نحوه ی آن تأثیر مستقیمی دارد و برخلاف تصور عام مردم که می گویند مدتی تریاک را مصرف می کنم و هر زمان که اراده کنم به یکباره آن را ترک می کنم، همچنین تصوری باروی غلط بیش نیست و این افراد با استعمال تریاک علاوه بر اعتیاد جسمانی به اعتیاد روانشناختی نیز دچار هستند و الزاماً برای ترک اعتیاد به تریاک نیازمند مراجعه به کلینیک های معتبر ترک اعتیاد بوده و می بایست تحت نظر پزشکان و مشاورین حاذق در این حوزه قرار گیرند تا طبق اصول و استانداردهای پزشکی دوره ی محرومیت و ترک اعتیاد به تریاک را با موفقیت پشت سر بگذارند.

 

چگونه تریاک را ترک کنیم؟

 

 

اگر تصمیم به ترک تریاک گرفته اید، بهتر است آگاهی لازم را از وابستگی به تریاک به دست آورید.

این تصور برای اغلب معتادان به تریاک به وجود آمده است که با کاهش مصرف، اقدام به ترک نمایند. این کار امری امکان پذیر است اما در صورتی که به صورت اصولی و تحت نظر افراد متخصص در این زمینه انجام شود. آن چه در مورد شیوه ترک کردن اهمیت دارد باید توسط پزشک و روانپزشک تشخیص داده شود. امروزه روش های کاهشی و یا بسیار سریعی برای سم زدایی بدن از آثار اعتیاد وجود دارند.

به طور کلی ماده قلیایی موجود در تریاک بعد از اینکه وارد بدن فرد معتاد می‌شود، حدود یک یا دو شبانه روز در آن باقی می ماند. این تاثیر با اختلال در سیستم دفاعی بدن همراه است. احساس سرخوشی بعد از مصرف تریاک حدود ۴ ساعت باقی می ماند.

برای اینکه بتوانید ترک تریاک را انجام دهید، باید تحت نظر خدمات روانشناختی، روانپزشکی و روان درمانی قرار بگیرید. در راستای ترک این ماده مخدر نیز مشاوره دریافت کنید.

 

درمان خماری تریاک

 

خماری یکی از اصلی ترین دلایل مقاومت بیماران اعتیاد نسبت به درمان و ترک تریاک است که باید بدانید خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم پزشکی، خماری تریاک تا حد بسیار بالایی قابل کنترل است اما ضروری است که بیماران برای انجام سم زدایی و ترک اعتیاد به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه و تحت نظر روانپزشک و تیم روانشناسی اقدام به اجرای برنامه درمانی کنند.

 

داروی تسکین درد خماری تریاک

 

داروی تسکین درد خماری تریاک از متداول ترین علائم ترک تریاک، بروز دردهای عضلانی است که کنترل آنها به کمک رعایت مواردی همچون دوش آبگرم و استراحت می باشد که می تواند شدت درد را به حداقل برساند. همچنین مصرف دمنوش های گیاهی همچون دم کرده زرشک، بابونه یا نوشیدن آب گوجه فرنگی می تواند بسیار موثر باشد.

 

کمپ تجریش به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد برای ترک تریاک روش هایی غیر از مواد مخدر را پیشنهاد می‌کند. در واقع این روش ها وابستگی برای فرد معتاد ندارند. به همین خاطر روش موثر برای ترک اعتیاد هستند. در صورت تمایل می توانید ترک اعتیاد در منزل نیز تجربه کنید. برای این کار خدمات مختلفی در کلینیک تجریش در نظر گرفته شده است. افرادی که این روش ترک اعتیاد را انتخاب می کنند، می توانند از خدمات موجود در کمپ تجریش بهره مند شوند. توجه داشته باشید که مصرف تریاک به مدت طولانی می تواند سم قابل توجهی در بدن فرد ایجاد کند.

کمپ تجریش...
ما را در سایت کمپ تجریش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei camptajrish بازدید : 101 تاريخ : 8 / 4 / 1401 ساعت: 2:33

برای بسیاری از افرادی که دچار اعتیاد هستند اولین قدم برای ترک، سخت‌ترین قدم است: تشخیص اینکه با مشکلی روبرو هستید و برای تغییر تصمیم بگیرید. طبیعی است که در این شرایط، دچار شک و تردید باشید.

برای مثال، اگر به داروی تجویز شده توسط پزشک اعتیاد داشته باشید ممکن است در مورد پیدا کردن راه درمان جایگزین سوال داشته باشید. بااین‌حال، اگر می‌خواهید در ترک اعتیاد در منزل موفق باشید لازم است بسیاری از موارد را تغییر دهید ازجمله:

 

  • روشی که با استرس مقابله می کنید؛
  • افرادی که با آن ها در ارتباط هستید؛
  • کارهایی که در اوقات فراغت انجام می دهید؛
  • آنچه در مورد خود فکر می کنید؛
  • داروهای تجویز شده و داروی ترک اعتیاد بدون نسخه ای که مصرف می‌کنید.

 

ترک اعتیاد در خانه نیازمند زمان، انگیزه و حمایت دارد و شما می‌توانید با تعهد به تغییر بر اعتیاد خود غلبه کنید و دوباره کنترل زندگی خود را به دست بیاورید.

 

 

افرادی که اعتیاد دارند برای اینکه بتوانند به وسوسه مصرف غلبه و برای بهبود بیماری تلاش کنند نیاز به کمک های تخصصی دارند و به تنهایی نمی توانند بر اعتیاد غلبه کنند. افرادی هم که به تنهایی سعی در ترک اعتیاد دارند احتمالاً درک و دانش صحیحی از اعلائم روانی-جسمانی ترک و درد خماری ندارند به همین دلیل تصمیم به ترک اعتیاد در خانه و یا به صورت خود درمانی می گیرند.

 

خبر خوب این است که اگرچه روند ترک اعتیاد پیچیده است اما شما می‌توانید در آن موفق شوید. عوامل جسمی، روحی، عاطفی و بیولوژیکی مختلفی وجود دارند که باعث دشوار شدن ترک اعتیاد می‌شوند.

به همین دلیل است که برخی افراد برای ترک اعتیاد در خانه دچار مشکل می‌شوند و تصمیم می‌گیرند که در مرکز ترک اعتیاد بستری شوند.

اعتیاد به شکلی روی قشر پیشانی مغز شما تاثیر می‌گذارد که کنترل تکانه و قضاوت شما را تغییر می‌دهد. سیستم پاداش‌دهی مغز نیز به شکلی تغییر می‌کند که در اثر آن، حافظه مرتبط با پاداش‌های قبلی، علی‌رغم پیامدهای منفی، ولع یا اشتیاق مصرف را افزایش می‌دهد؛ بنابراین، وقتی متوجه شدید که دوست دارید مصرف مواد را شروع کنید با خودتان مهربان باشید و به تلاش علیه این میل ادامه دهید.

 

 

ترک اعتیاد در منزل می‌ تواند روش موثر برای ترک مواد مخدر باشد. به شرط اینکه زیر نظر افراد متخصص انجام شود. توجه داشته باشید که ترک کردن نیاز به بازه زمانی مشخصی دارد. در واقع این بازه زمانی با علائمی همچون بی قراری، دردهای عضلانی، ضعیف شدن، احساس ناامیدی، اضطراب بیش از اندازه و غیره همراه است. بنابراین اگر شما تصمیم گرفته اید در محیط منزل اعتیاد خود را ترک کنید، باید افرادی همچون روانشناس، مشاور یا پزشک متخصص و با تجربه را در کنار خود داشته باشید. ما در کمپ ترک اعتیاد تجریش تمام افراد متخصص در این زمینه را داریم.

 این افراد به منظور کمک به جریان ترک اعتیاد شما حائز اهمیت هستند. همچنین آن ها باید شما را از نظر روحی و جسمی برای تحمل دوران ترک اعتیاد آماده کنند. در غیر این صورت ممکن است شما از نظر روحی و جسمی تاب نیاورید و از میانه راه باز بمانید.

 

موسسه آسمان پاک باران کلیه موارد لازم برای رفاه، آسایش معتادان و ترک اعتیاد را مدنظر قرار می دهد. ضمن اینکه دارای پزشکان متخصص برای درمان مشکلات جسمانی معتادان نیز می باشد. همچنین مددکاران، مشاوران و روانشناسان را نیز برای بهبود وضعیت خلقی و روحی افراد مبتلا به اعتیاد در نظر گرفته است. این کمپ تمام استانداردهای لازم برای ترک اعتیاد را رعایت کرده و به شکل کاملاً قانونی و رسمی فعالیت می کند.

وجود افراد متخصص در کلینیک ترک اعتیاد تجریش می ‌تواند امکان ترک اعتیاد در منزل را به شکل اصولی و استاندارد برای افراد مبتلا به اعتیاد فراهم کند. این کمپ تمام موارد لازم برای ترک کردن در منزل را در اختیار شما قرار می دهد. ضمن اینکه متخصصان این مجموعه همچون روانشناسان، مشاوران و پزشکان به شکل مداوم و مستمر وضعیت شما را از نظر روحی و جسمی مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند. این متخصصان با شروع شدن دوره ترک، مکمل های مورد نیاز و داروهای ترک اعتیاد برای فرد معتاد را تجویز می کنند. مشاوره های لازم در این زمینه نیز احساس امید، آرامش و ارزشمندی را در وجود فرد بیمار زنده خواهد کرد.

 

 

کمپ تجریش...
ما را در سایت کمپ تجریش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei camptajrish بازدید : 95 تاريخ : 7 / 4 / 1401 ساعت: 12:13

هزینه اقامت و درمان به نوع و خدماتی که ارائه می گردد متفاوت است. هزینه کمپ ترک اعتیاد موسسه آسمان پاک باران ، طبق تعرفه سازمان بهزیستی محاسبه می شود. این هزینه شامل سه وعده غذایی و خدمات مشاوره و پزشک هم می باشد .

ترک اعتیاد در کمپ برای کسانی که به فکر اصلاح روند زندگی و روابط خود با خانواده و اطرافیان هستند یک شروع ایده آل محسوب می شود. خانواده ها بدانند که هیچ موقع برای ترک اعتیاد دیر نیست هر چند که به هر میزان این روند زودتر شروع شود، طول دوره و درجه سختی آن برای فرد بیمار کوتاه تر و بسیار راحتتر خواهد بود. مطمئن باشید که اعتیاد قابل درمان است و طبق تجربه و رضایت بالای خانواده ها از این مرکز، فرصتی عالی برای بازگشت به زندگی نرمال فراهم می گردد. مراکز ترک اعتیاد یکی از بهترین گزینه ها برای درمان مؤثر اعتیاد هستند و مزایای زیادی وجود دارد که خانواده ها باید در مورد آن مطلع باشند. در ادامه با ما همراه باشید.

 

عوامل موثر در تعیین قیمت کمپ‌ ترک اعتیاد

 

حال که با هزینه‌ کمپ ترک اعتیاد خصوصی و دولتی آشنا شدیم، لازم است به عواملی که در تعیین قیمت کمپ ترک اعتیاد اثرگذار هستند، اشاره کنیم.

 

نوع روش درمانی فرد بیمار

 

در حال حاضر با توجه به روش های متفاوتی که برای درمان بیماران مبتلا به اعتیاد وجود دارد، ترک اعتیاد نیز از هزینه های متفاوتی برخوردار است. روش متداولی که امروزه در کمپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، سم زدایی است. به این ترتیب با توجه به نوع درمان فرد و مدت بستری او، هزینه کلینیک ترک اعتیاد تعیین می شود.

 

اولین مرحله، سم زدایی نام دارد که حدود 15 روز طول می کشد. در این روش فرد با کمک متخصصان در طی یک روند مشخص علاوه بر کاهش تدریجی ماده مخدر از روش هایی مانند روان درمانی هم استفاده می کند. روش تدریجی یکی از اصولی ترین روش‌هایی است که در طی یک فرآیند مرحله به مرحله به بیمار کمک می شود تا بتواند وابستگی روحی و جسمی اش به ماده مخدر را از بین ببرد. طی این زمان اثرات این ماده از جسم فرد برطرف می شود. در روزهای ابتدایی قطع مصرف، افراد ممکن است دچار علائم ترک شوند که بسیار دردناک است و باعث ایجاد علائمی مانند عرق سرد، تپش قلب، اسهال، دل پيچه، استفراغ، درد عضلانی، بی‌خوابی، بی‌اشتهایی، اضطراب، تندخویی و بی قراری می شود. بسیاری از معتادان در این مرحله ممکن است ترک را رها کنند. اما باید توجه داشت كه علائم خماری موقتی است و پس از مدتی از بين می روند. این مرحله با وجود سختی های خود، ابتدای مسیر ترک است و در ادامه خانواده فرد باید به کمک او بیایند تا مهم‌ترین بخش، که همان رفع وابستگی روانی است رخ دهد. در ضمن مدت زمان لازم برای ترک کامل و اطمینان از عدم بازگشت فرد با توجه ویژگی های جسمانی و میزان دوز مصرفی، می تواند از ۵ ماه تا ۱ سال متفاوت باشد.

 

نوع خدمات ارائه شده در کمپ ترک اعتیاد

 

عامل دیگری که در تعیین قیمت کمپ ترک اعتیاد موثر است، نوع خدماتی است که در کمپ ارائه می شود. هرچه خدمات رفاهی و امکانات ارائه شده در کمپ بیشتر باشد، هزینه درمان اعتیاد نیز افزایش می یابد.

 

نوع کمپ ترک اعتیاد

 

در صورتی که فردی قصد دارد به صورت رایگان اقدام به ترک اعتیاد نماید، می تواند به کمپ های خیریه مراجعه کند. کمپ های دولتی نیز با هزینه کم، به بیماران مبتلا به اعتیاد در درمان کمک می کنند. اما افرادی که در پرداخت هزینه مشکلی ندارند، می توانند کمپ های خصوصی را انتخاب کنند.

 

نوع بیمه بیمار

 

عامل دیگری که در هزینه مرکز ترک اعتیاد موثر است، نوع بیمه بیمار است. بیمه فرد ترک کننده در تهیه داروها و تعیین قیمت کمپ دولتی تاثیر زیادی دارد.

 

اصولا هزینه کمپ ترک اعتیاد را براساس تعرفه مصوب حساب می کنند. این تعرفه ها را مراکز درمانی سازمان بهزیستی اعلام کرده و هر مرکز با توجه به امکانات ارائه شده و کیفیت کار، هزینه های مربوط به ترک اعتیاد را تعیین می کند. بنابراین بیماران لازم است با مشورت پزشک یکی از مراکز را برای درمان خود انتخاب کنند.

با توجه به اینکه طی سالیان اخیر مصرف مواد مخدر به شدت افزایش یافته، باعث ایجاد مشکلات فراوانی در خانواده ها و جامعه شده است. از این رو بیماران در مراکز ترک اعتیاد می توانند اعتیاد خود را به صورت صحیح و اصولی ترک کنند.

اما برخی از بیماران به دلیل هزینه هایی که برای ترک اعتیاد وجود دارد، از این روش صرف نظر می کنند. غافل از اینکه در مراکز ترک اعتیاد تحت نظر متخصصان و روانشناسان مجرب و با کمک روش های اصولی می توانند اعتیاد خود را ترک کنند.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره هزینه های ترک اعتیاد در کلینیک هستید، در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

 

محیط موسسه

موسسه بهبودی اقامتی آسمان پاک باران در یک باغ زیبا ، واقع در منطقه خوش آب و هوای تجریش قرار دارد و دارای تمامی امکانات رفاهی و بهداشتی است .

 

پذیرش در موسسه

جهت پذیرش در موسسه بهبودی اقامتی آسمان پاک باران ، نیاز به یک معرف و مدارک شناسایی میباشد. خود بیمار نیز میتواند خود معرف باشد. تایید پزشک جهت صلاحیت پذیرش در موسسه بهبودی اقامتی آسمان پاک باران الزامیست.

 

یک دوره موسسه ترک اعتیاد

یک دوره کامل در موسسه ترک اعتیاد به مدت ۲۱ روز میباشد. سمزدایی، حضور در گروه، حضور در کلاسهای آموزشی و ورزشی، مشاوره خانواده و ترخیص.

 

برنامه روزانه

برنامه ریزی است که توسط هیئت مشاوره درمان کارشناس اعتیاد، روانشناس، پزشک مرکز ترک اعتیاد جهت گذراندن هر چه بهتر زندگی گروهی انجام گرفته

 

کمپ تجریش...
ما را در سایت کمپ تجریش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei camptajrish بازدید : 131 تاريخ : 7 / 4 / 1401 ساعت: 8:12

یکی از راه های موثر به منظور ترک اعتیاد، استفاده از کمپ های ترک اعتیاد است که برای انجام این کار از روش‌های مختلفی برای ترک انواع مواد(مواد مخدر، مواد محرک، مواد توهم زا و …) بهره می گیرند. مجهز بودن کمپ ترک اعتیاد بسیار مهم است. زیرا بیمار باید احساس خوبی از مکانی که در آن هست دریافت کند. برای آشنایی با ویژگی های مجهزترین مرکز ترک اعتیاد یا ما همراه باشید.

 

 

ویژگی های مجهزترین مرکز ترک اعتیاد

 

در این مبحث به ویژگی های مجهزترین کلینیک ترک اعتیاد اشاره می کنیم که بر اساس آخرین متد اقدام به ترک اعتیاد بدون بازگشت می کنند. از آنجا که برخی از کمپ های ترک اعتیاد تجربه و تجهیزات کافی برای ترک ندارند، باعث بیشتر شدن مشکلات جسمی و روانی فرد بیمار می شوند.

 

دارا بودن مجوزهای رسمی

یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین ویژگی های مجهزترین کلینیک ترک اعتیاد داشتن مجوزهای لازم است. این موارد را از سازمان های مربوطه دریافت می کند. در این مراکز لازم است مجوزهای رسمی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شود. پس از مدت زمان مشخصی مجددا تمدید می شود.

 

وجود امکانات رفاهی و درمانی مناسب در کلینیک ترک اعتیاد ازگل

به منظور انتخاب مرکز ترک اعتیاد ، توصیه می شود به صورت حضوری از محیط کلینیک بازدید کنید. سپس نسبت به امکانات و خدمات ارائه شده در این مراکز آگاهی کسب کنید. در مراکز مجهز باید کلیه امکانات رفاهی وجود داشته باشد تا بیمار در روند درمان از آرامش و شادی برخوردار باشد. در نتیجه زودتر بهبود پیدا کند. کلینیک ترک اعتیاد ازگل امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار بیماران عزیز قرار می دهد.

 

برنامه ریزی و انتخاب روش‌ درمانی مناسب برای بیماران مبتلا به اعتیاد

با توجه به این که هر فرد بیمار به ماده مصرفی خاصی وابسته است، در مجهزترین مرکز ترک اعتیاد روش های درمانی متفاوتی وجود دارد. به این ترتیب هر فرد بیمار از روش‌ درمانی منحصر به فردی برخوردار است که صرفا بر اساس شرایط او طراحی و برنامه ریزی شده است.

 

روش درمان اعتیاد را بر اساس موارد زیر  تعیین می کنند.

  • نوع ماده مصرفی،
  • میزان دوز مصرفی،
  • مدت زمان وابستگی به مواد اعتیادآور،
  • سن بیمار،
  • شرایط خانوادگی فرد بیمار،
  • شرایط اجتماعی،
  • وضعیت روحی و روانی بیمار
  • و شرایط جسمانی فرد ترک کننده

 

به جرئت می توان گفت موسسه آسمان پاک باران مجهزترین کمپ ترک اعتیاد در تهران است که از روش های نوین ترک مثل مدل درمانی ماتریکس استفاده می کند. همچنین امکانات vip و لاکچری آن در کنار بهره گیری از متخصصان زبده و دلسوز باعث شده کمپ ترک اعتیاد تجریش آمار بهبودی دائم بالایی از خود به جای گذاشته و به مکان مورد اعتماد افراد گرفتار دام اعتیاد تبدیل شود.

 

مرکز ترک اعتیاد آسمان پاک باران یک مرکز منحصر به فرد تخصصی در زمینه بستری و درمان اعتیاد در کشور است و آنچه اقدامات درمانی این مرکز را از سایر مراکز ترک اعتیاد متمایز می کند این است که از داروهای مخدردار ازجمله متادون و بوپرنورفین که خود به شدت اعتیاد آورند، در درمان بیماران استفاده نمی شود و در عوض بر سم زدایی مواد و درمان اختلالات زمینه ای و روانپزشکی فرد و نیزعوارض روانی ثانویه به مصرف و درواقع درمان بیماری اعتیاد به شکل چند تخصصی و چند وجهی تمرکز داریم و تلاش می شود جهت هر بیمار الگوی درمانی متفاوتی متناسب با شرایط جسمانی و روانی خود او طراحی و اجرا گردد. کلینیک ترک اعتیاد دی بصورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل آماده ارایه خدمات مشاوره و بستری ترک اعتیاد و روانشناسی به بیماران می باشد. کمپ ترک اعتیاد موسسه آسمان پاک باران با دو بخش بستری مجزا جهت خانم ها و آقایان، محیطی آرام و مجهز برای درمان بیماری اعتیاد فراهم آورده است.

مرکز ترک اعتیاد تجریش بهترین کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی تهران است که با مجهزترین وسایل و امکانات رفاهی آماده ارایه خدمات درمان سرپایی و بستری بیماران روانپزشکی و اعتیاد می باشد. کلینیک ترک اعتیاد دی دارای دو بخش مجزا جهت بستری خانم ها و آقایان می باشد و تمامی درمان ها تحت نظر پزشک متخصص روانپزشکی و تیم پزشکی و پرستاری مجرب صورت می گیرد.

در بسیاری از کمپ های ترک اعتیاد شرایط بیماران را به یک صورت و به یک اندازه می دانند که این موضوع کاملاً اشتباه است. زیرا ابتدا باید نوع اعتیاد آنها به مواد مختلف مشخص شود تا درمان های اصولی تری برای آنها انجام بگیرد.

در این شرایط برخورد با بیمار هم بسته به شرایط آنها متفاوت است، زیرا آنها قطعاً دارای احساسات و شرایط روحی مختلفی هستند. برنامه روزانه کمپ ترک اعتیاد برای بیماران مختلف متفاوت است. بسیار مهم است افرادی که در حال ترک در کمپ هستند برنامه هایی که کمپ ترک اعتیاد خصوصی برای آن ها برنامه ریزی می کند را به درستی انجام دهند تا هر چه سریعتر سلامتی خود را بدست آورند. برنامه روزانه کمپ ترک اعتیاد vip نورو توسط پزشکان و متخصصین طرح ریزی می شود و عمل به این برنامه هاست که کمک می‌کند هر روز به بهبودی نزدیکتر شوید.

لذا مشاوران و درمانگران کمپ ترک اعتیاد آسمان پاک باران از ابتدا تا انتهای مسیر ترک در کنار شما و همگام با شما خواهند بود تا بار روانی و ذهنی ترک اعتیاد را کاهش دهند.

کمپ تجریش...
ما را در سایت کمپ تجریش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei camptajrish بازدید : 153 تاريخ : 6 / 4 / 1401 ساعت: 16:28

روش درمان در کمپ ترک اعتیاد شمال تهران ، مطابق متدهای روز جهان می باشد و در این مرکز علاوه بر سیستم رول مدلینگ، برنامه درمانی بیماران با توجه به پارامترهایی همچون نوع مخدر یا محرک مصرفی، مدت زمان مصرف و دوز مصرفی، وضعیت سلامت روانی و جسمانی تحت نظر روانپزشک متخصص ترک اعتیاد اجرا می شود و بهترین روش درمان برای بیماران اتخاذ می گردد.

 

خدمات و امکانات ارائه شده در مرکز ترک اعتیاد شمال تهران

 

در مرکز ترک اعتیاد شمال تهران جلسات فراوانی به منظور کمک به مصرف کنندگان مواد مخدر برگزار می شود. در این جلسات گاهی خانواده‌ فرد بیمار را نیز دعوت می کنند و از آن ها درخواست مشارکت در روند درمان اعتیاد می نمایند. در این جلسات به خانواده ها نحوه برخورد صحیح با فرد بیمار را آموزش می دهند.

در کلینیک ترک اعتیاد شمال تهران به درمان مصرف کنندگان انواع مواد مخدر و محرک می پردازند. همچنین فضایی آرام و شاد را برای بیماران ایجاد می کنند تا بتوانند طی درمان اعتیاد، روحیه آن ها را تقویت کنند و ترک اعتیاد بدون بازگشت را تجربه نمایند.

 

ویژگی های کمپ ترک اعتیاد ازگل

 

یکی از ابتدایی ترین ویژگی های کمپ ترک اعتیاد ، برخورداری از مجوز سازمان بهزیستی است. در واقع این مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی هستند و باید تمام مجوزها را دارا باشند. افرادی که قصد ترک اعتیاد دارند، باید قبل از آن به خوبی تحقیق کنند و سپس یکی از بهترین مراکز را انتخاب نمایند.

در حقیقت لازم است نمونه های ترک اعتیاد موفق را در مراکز مختلف ملاقات نمایند و درباره روش های درمانی در این کلینیک ها جستجو کنند. مراکز ترک اعتیاد ایده آل از جمله کلینیک ترک اعتیاد شمال تهران ویژگی هایی دارند که در ادامه مبحث به آن ها اشاره می کنیم.

کمپ ترک اعتیاد شمال تهران دارای فضای مناسب با متراژ کافی است تا بتوانند افرادی را در آن جا بستری و درمان کنند.

در مراکز معتبر ترک اعتیاد، بهداشت به خوبی رعایت می شود تا بیماران در فضایی سالم و بهداشتی درمان شوند.

در کمپ ترک اعتیاد ازگل ، امکانات و خدمات رفاهی فراوانی وجود دارد که باعث رفاه و راحتی بیماران در این کلینیک ها می شود.

یکی از مهم ترین عوامل ترک اعتیاد، خواستن و اراده قلبی فرد مصرف کننده است. به منظور کمک به بیمار لازم است از مشاوران برجسته‌ که در این زمینه فعالیت می کنند کمک گرفت. آن ها با بررسی شرایط روحی و روانی فرد مصرف کننده، بهترین درمان ها را پیشنهاد می کنند تا روح و جسم آن ها به صورت همزمان درمان شود.

کمپ ترک اعتیاد تجریش ، به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران، ارائه دهنده خدمات تخصصی درمان و ترک اعتیاد بیماران می باشد. خدمات درمانی ارائه شده در کمپ ترک اعتیاد شبانه روزی جمشیدیه، که به عنوان مجهزترین کمپ ترک اعتیاد تهران نیز شناخته می شود، تحت نظر مجرب ترین روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی همراه پرستاری شبانه روزی با کلیه امکانات رفاهی و بیمارستانی با بهترین هتلینگ انجام می گیرد.

 

محیط موسسه

موسسه بهبودی اقامتی آسمان پاک باران در یک باغ زیبا ، واقع در منطقه خوش آب و هوای تجریش قرار دارد و دارای تمامی امکانات رفاهی و بهداشتی است .

 

پذیرش در موسسه

جهت پذیرش در موسسه بهبودی اقامتی آسمان پاک باران ، نیاز به یک معرف و مدارک شناسایی میباشد. خود بیمار نیز میتواند خود معرف باشد. تایید پزشک جهت صلاحیت پذیرش در موسسه بهبودی اقامتی آسمان پاک باران الزامیست.

 

یک دوره موسسه ترک اعتیاد

یک دوره کامل در موسسه ترک اعتیاد به مدت ۲۱ روز میباشد. سمزدایی، حضور در گروه، حضور در کلاسهای آموزشی و ورزشی، مشاوره خانواده و ترخیص.

 

برنامه روزانه

برنامه ریزی است که توسط هیئت مشاوره درمان کارشناس اعتیاد، روانشناس، پزشک مرکز ترک اعتیاد جهت گذراندن هر چه بهتر زندگی گروهی انجام گرفته

 

ما اعتقاد داریم ، یکی از کامل ترین شیوه های ترک اعتیاد، گذراندن طول درمان ، در کمپ ترک اعتیاد است. در مرکز ترک اعتیاد تجریش ، ما هرآنچه برای ترک بیمار در کمپ ترک اعتیاد، نیاز است فراهم کرده ایم. از مهمترین مزایای ترک اعتیاد در کمپ ، بودن در یک محیط امن و بدون دسترسی به هیچ ماده ممنوعه ای میباشد. وجود محیط آرام و بدون درگیری و استرس در مدت ترک ، بسیار مهم است و اکثر بیماران در محیط خارج ، با آن درگیر هستند.

بزرگترین مشکل ترک اعتیاد، وجود وسوسه و محیط اطراف می باشد. همینطور عدم تمرکز لازم برای پذیرش و آموزش جهت رفع مشکل اعتیاد به خاطر مشغله های محیط خارج، مشکلات عاطفی و اجتماعی، تاثیر گذاری اطرافیان روی بیماران و وجود عوامل تحریک کننده در دوران حساس عدم مصرف، وجود یک محیط امن را برای بیماران، لازم میکند. در مرکز ترک اعتیاد ، طی یک برنامه مدون و علمی، ابتدا بیماران را به سوی قطع مصرف پیش می بریم. این مرحله که سم زدایی نام دارد، بر اساس بیمار و نوع مصرف، از شیوه های مختلفی استفاده می گردد که کمترین سختی، درد و خماری را متحمل گردند. به علت حساسیت این مقطع، بسیار لازم است که بیمار در محیطی قرار گیرد که دسترسی به مواد نداشته باشد و افرادی مطلع و با تجربه درکنار ایشان باشند تا با راهنمایی و پشتیبانی درمانی و عاطفی، کمک به گذراندن این دوره کنند.

 

کمپ تجریش...
ما را در سایت کمپ تجریش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei camptajrish بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 6 / 4 / 1401 ساعت: 16:27

اکثر خانواده هایی که درگیر اعتیاد هستند دوست دارند برای رفع این مشکل به بهترین مرکز ترک اعتیاد خصوصی در تهران مراجعه کنند. اکثر اوقات توصیه می شود از میان کمپ های ترک اعتیاد در تهران کمپ های خصوصی گزینه بهتری می باشد چرا که مراکز خصوصی خدمات بهتری ارائه می دهند و بیماران روند درمانی خود را در محیط کاملاً آرام با امکانات رفاهی مجهز می گذرانند.

مرکز کمپ ترک اعتیاد خصوصی تجریش دارای کادر درمانی در زمینه پزشک عمومی و مسئول فنی متخصص روانپزشک مدیر داخلی و روانشناس روانشناس و کارشناس ترک اعتیاد روانشناس می باشد. از آنجا که این مجموعه امکانات محیطی، تفریح و تغذیه را در کنار مداخلات روانشناختی و مددکاران ارائه داده است نتیجه بسیار موثری به همراه دارد. خدمات تفریحی این مجموعه شامل استخر سرپوشیده آبسرد و گرم، باشگاه بدنسازی و تنیس روی میز، بازی های سرگرمی کامپیوتری، بیلیارد و فوتبال دستی و غیره می باشد.

 

انواع مختلفی اع از کمپ ترک اعتیاد خصوصی ، VIP ، دولتی و ... وجود دارد که هر کدام شرایط خاص خود را دارند.

انتخاب یک کمپ ترک اعتیاد خصوصی مواد مخدر یا الکل برای خود یا برای یکی از عزیزان یک فرآیند طاقت فرسا و دشوار است. متأسفانه، با افزایش اپیدمی مواد افیونی، حوزه درمان اعتیاد شاهد هجوم بازاریابی فریبکارانه و اقدامات غیر اخلاقی توسط «ارائه دهندگان» مواد مخدر بوده است که تنها نگرانی آنها سود پولی است.  این امر بسیاری از مصرف کنندگان را در مورد مکان و نحوه یافتن گزینه های درمانی موثر سردرگم و بی اعتماد می کند.

 

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران

 

درمان اعتیاد بر اساس نیاز فرد و نوع اعتیاد او متفاوت است. این امکان در همه ی مراکز ترک اعتیاد امکان پذیر نیست. اما در کمپ ترک اعتیاد شمال تهران که مجوز دارند و خدمات خوبی ارائه می دهند، با استفاده از کادر درمان متخصص و مجرب به ویژه حضور روانشناس این موضوع قابل انجام است و می توانید بر اساس ماده ای که مصرف می کنید، سطح مراقبتی که نیاز دارید، نیازهای سلامت روان شخصی تان، یا اینکه گزینه های مراقبت بهداشتی که می توانید از عهده آن برآیید، کلینیک ترک اعتیاد خصوصی خود را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را برای شما دارد. در اینجا برخی از رایج ترین درمان های اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد خصوصی آورده شده است که بیماران را در مسیر موفقیت آمیزی برای بهبود قرار داده است.

 

انتخاب کلینیک ترک اعتیاد مناسب

 

یکی از مشکلاتی که افراد و خانواده ها با آن روبرو هستند انتخاب کلینیک ترک اعتیاد مناسب برای ترک اعتیاد در تهران و سایر شهرها هستند. اولین سوالی که افراد در ذهن خود دارند این است که برای ترک اعتیاد به کجا مراجعه کنند تا بتوانند خدمات خوبی گرفته و بصورت صحیح و اصولی خدمات ترک اعتیاد را دریافت کنند.

متاسفانه تعداد زیادی مرکز و کمپ ترک اعتیاد در تهران و سایر شهرستان ها فعالیت می کنند که اخیراً با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر و دستگاه های قضایی کشور با آنها برخورد شده و به پلمب برخی از آنها منجر شده است ولی هنوز تعداد زیادی از این مراکز در حال فعالیت هستند. مشکلی که این مراکز و کمپ های ترک اعتیاد دارند این است که برای ترک اعتیاد از داروهای اعتیادآور مانند متادون و بوپرنورفین یا همان ب۲ استفاده می کنند. مصرف این داروها حتماً می بایست با نظر پزشک متخصص و تحت شرایط خاص انجام شود ولی در کمپ های غیر مجاز افراد غیرمتخصص که اغلب در گذشته خود معتاد بوده اند یا هنوز هستند اقدام به تجویز این داروها می کنند.

 

 

خدمات موسسه بهبودی اقامتی آسمان پاک باران

 

در این مرکز برنامه های درمانی توسط پزشکان چند رشته ای در سطح کارشناسی ارشد با استفاده از رویکردهای مبتنی بر شواهد و جامع برای بهبود اعتیاد و تشخیص دوگانه هدایت و اجرا می شوند که به شما کمک می کنند تا با اعتیاد در منبع آن مقابله کنید و به هوشیاری طولانی مدت برسید. مرکز ترک اعتیاد خصوصی تجریش همچنین یک برنامه مراقبت های پس از پایان مدت زمان ترک و برای فارغ التحصیلان قوی دارد که با هدف نهایی هوشیاری طولانی مدت و پایدار همراه است.

 

خدمات این مجموعه شامل ترک دائم هرگونه اعتیاد، بستری برای ترک، سم زدایی، خانواده درمانی، خدمات روانشناسی و مشاوره، استفاده از شیوه های مبتنی بر شواهد، برنامه ی تغذیه ای مناسب، خدمات بهداشت روان، مهارت های زندگی پس از ترک، گروه درمانی و ...

 

بیماران پس از گذراندن دوره ترک اعتیاد و مرحله سم زدایی، هنگامی که از اتاق قرنطینه ی کمپ ترک اعتیاد بیرون می آیند، این امکان برایشان ایجاد می شود تا بتوانند به طور هم زمان با شرکت در دوره ها و جلسات ترک اعتیاد شرکت کنند.

تمام این افراد می توانند با نظارت مددکاران در کارگاه های مهارت آموزی که کمپ ترک اعتیاد در اختیار آنان می گذارد نیز فعالیت داشته باشند.

طبق تحقیقات و آماری که در سال های گذشته بدست آمده است، اشتغال و کسب درآمد مهم ترین دغدغه ی تمام افرادی می باشد که اعتیاد را کنار گذاشته اند و قصد دارند تا به زندگی عادی بازگردند.

 

برای اطلاع از خدمات کمپ ترک اعتیاد آسمان پاک باران روی لینک زیر کلیک کنید :

https://camptajrish.ir/addiction-treatment-center/

 

کمپ تجریش...
ما را در سایت کمپ تجریش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei camptajrish بازدید : 113 تاريخ : دوشنبه 6 / 4 / 1401 ساعت: 16:24

کمپ ترک اعتیاد آسمان پاک باران دارای روانشناس و تیم پزشکی مجرب و مددیار اعتیاد است.ما با سالها تجربه در درمان و بحث اعتیاد، تمام نیاز ها میشناسیم، به آنها اهمیت میدهیم، اولویت ها را اهمیت داده و هدف درمان و رسیدن به آرامش را هدف اصلی در مرکز قرار داده ایم. تمامی مجوزهای لازم را تهیه کرده و زیرنظر و بازرسی همیشگی بهزیستی عمل میکنیم. هزینه کمپ ترک اعتیاد حیات نو همگی براساس تعرفه های سازمان بهزیستی تعیین میشود و بار مالی بر دوش بیماران و خانواده انها نخواهد بود. این کلینیک، به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران در واقع در منطقه خوش آب و هوای تجریش قرار دارد و دارای فضایی آرام و دلنشین و مجوز رسمی از سازمان بهزیستی با شماره ثبت ۴۸۶۷۷ می باشد.

 

 ترک اعتیاد اصطلاحی عامیانه است که به روند درمان و بهبود اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان از جمله تریاک ، کوکائین ، حشیش ، ... و برخی داروها و نیز الکل اطلاق می گردد. در واقع ترک اعتیاد عنوانی نادرست و غیرعلمی است که در بین افراد جامعه و به شکل عمومی رواج پیدا کرده است. از منظر پزشکی ، اعتیاد یک بیماری محسوب می شود.

اصطلاح ترک اعتیاد را تنها می توان به رها کردن ، دفع کردن و یا پاک سازی بدن از ماده اعتیادآور و در اصطلاح پزشکی به سم زدایی اطلاق کرد و از نظر علمی ترک ماده اعتیادآور به معنای درمان اعتیاد نیست ، چرا که روند اصلی درمان اعتیاد بعد از ترک ماده اعتیادآور از بدن ، با نظارت مستمر روانپزشک و مشاوره روانشناس آغاز می گردد.

 

رهایی از اعتیاد در بهترین مرکز ترک اعتیاد

 

اکنون بیش از هر زمان دیگری، افکار عمومی به این درک متمایل شده است که اعتیاد یک بیماری است و نه جرم. پذیرش این موضوع که شخص معتاد دچار بیماری اعتیاد است و باید درمان شود، به فرد معتاد در رهایی از چنگال اعتیاد کمک می کند. بهترین مرکز ترک اعتیاد جایی است که بیمار از لحاظ روحی و جسمی آزار نبیند. کما اینکه بسیاری مراکز غیر مجاز وجود دارند که در کنار مراکز مجاز مشغول به فعالیت هستند و از هر لحاظ به نفع بیمار و خانواده او نیست. پس اگر به دنبال بهترین کمپ ترک اعتیاد هستید، اولین اقدام این است که از داشتن مجوز رسمی آن موسسه مطمئن شوید.

 

بسته به نیاز هر فرد برای درمان، تعریف بهترین کلینیک ترک اعتیاد متفاوت است. اما به طور کلی بهترین مرکز ترک اعتیاد جایی است که بهترین راه برای ترک اعتیاد بیمار با توجه به شرایط او در نظر می گیرد. زیرا درمان بر اساس عواملی مانند سن و شدت اعتیاد متفاوت است. که برای این کار نیاز به کادری مجرب و تیمی تخصصی است.  

خدماتی که بهترین کلینیک ترک اعتیاد می تواند ارائه دهد، شامل سم زدایی، مراقبت های اقامتی کوتاه مدت و بلند مدت به شکل نیمه راه، خدمات سرپایی، مراقبت های پس از زایمان و مشاوره برای زنان باردار درگیر اعتیاد، حتی برای کودکانی که والدین آنها دارای تشخیص اختلال مصرف مواد هستند، می باشد.  همچنین بهترین مرکز ترک اعتیاد باید توانایی این را داشته باشد که اختلالات روانی و مسائل رفتاری همزمان را درمان کند.

 

ارزیابی دقیق و تشخیص درست اختلال مصرف غذای دوری جو و محدود کننده بسیار مهم است. یکی از جنبه های مهم این نوع اختلال این است که بیماری و یا اختلال روانی دیگری نمی تواند باعث محدودیت مصرف غذا شود. این مسٸله بسیار مهمی است زیرا اگرچه برخی از افراد مبتلا به سوء مصرف مواد ممکن است علائم و نشانه های اختلال مصرف غذای دوری جو و محدود کننده را بروز دهند، اما این اختلال تشخیص دقیقی نخواهد بود زیرا با مصرف مواد مخدر چنین علائمی نیز نمایان خواهد شد.

 

خدمات کمپ تجریش

 

  • درمان انواع بیماری های اعتیاد
  • ترک اعتیاد به انواع مواد مخدر
  • روان درمانی و مشاوره فردی
  • درمان اثربخش در محیطی آرام و مفرح
  • آموزش مهارت های زندگی
  • آب و هوای بسیار عالی
  • محیط بسیار زیبا و جذاب
  • سم زدایی
  • برنامه های تفریحی و ورزشی
  • برنامه های فرهنگی فردی و گروهی به همراه آموزش صحیح
  • برنامه غذایی

 

بنا بر تعریفی که در جامعه ی بین الملل توسط اداره خدمات مواد مخدر و بهداشت روانی آمریکا در سال ۲۰۱۰ میلادی، برای کمپ ترک اعتیاد ارائه شده است میتوان گفت که: کمپ ترک اعتیاد با روش های درمانی و جامعی که نیاز های روانی مراجعه کنندگان را نیز در نظر میگیرد باعث سهولت در فرایند تغییر عادت های اشتباه افراد یا همان اعتیاد آنان به مواد مخدر میشود.

گزارش های زیادی از اخاذی کمپ های ترک اعتیاد از معتادان و خانواده های آنها وجود دارد و با توجه به اینکه برخی خانواده ها نمی خواهند اعتیاد فرد را قبول کنند و برای حفظ آبرو مبالغ زیادی را به آنها پرداخت کرده اند.

خوشبختانه اخیراً برخوردهای قاطع و قانونمندی با این مراکز انجام می گیرد و مجوز تعدادی از کمپ های غیرقانونی ترک اعتیاد لغو شده است. اگر فرد معتاد در کمپ های ترک اعتیاد مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار گیرد می تواند با مراجعه به مراکز قضایی شکایت کند تا به پرونده وی بصورت قانونی رسیدگی شود.

 

https://camptajrish.ir/addiction-treatment-center/

کمپ تجریش...
ما را در سایت کمپ تجریش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei camptajrish بازدید : 131 تاريخ : يکشنبه 26 / 4 / 1401 ساعت: 13:58

ما در کمپ ترک اعتیاد تجریش افتخار درمان بیش از 1000 بیمار در زمینه اعتیاد ( مخدر ، محرک ، صنعتی، متادون و ... ) در طول سال های فعالیت خود داریم . سابقه درخشان این مرکز  به همراه تجربه طولانی مدت و ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی موجب شده است که این کمپ به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران  نیز شناخته شود.

 

کمپ ترک اعتیاد VIP تجریش خود را متعهد به درمان کامل بیماری اعتیاد می داند و با جایگزین کردن هر نوع داروی اعتیاد آور و یا ترک ماده اعتیاد آور مخالف است !!! ما خود را موظف به درمان کامل بیماران می دانیم و در این مرکز از روش های جایگزین درمانی مانند متادون ، بوپرنورفین و ... که خود نوعی مخدر هستند برای درمان بیماران که در خیلی از کلینیک ها استفاده می شود  شدیدا مخالف بوده و  در این کلینیک ترک اعتیاد از درمان های  غیردارویی زیر نظر پزشک و روانشناس در کنار جلسات مشاوره ، کاردرمانی ، گروه درمانی و ... به صورت تخصصی استفاده می شود.

 

 

کادر درمانی کمپ ترک اعتیاد VIP چگونه هستند؟

 

با توجه به اینکه روش درمانی هر فرد با دیگری متفاوت است، در کمپ ترک اعتیاد VIP بیماران به صورت شخصی و مجزا کنترل می شوند. در این کلینیک ها پزشک، پرستار، روانشناس و روانپزشک فعالیت می کنند که دارای تجربه و تخصص بالایی هستند.

ساعات فعالیت کادر درمانی در کلینیک ترک اعتیاد VIP به صورت ۲۴ ساعته است که مددجویان در هر ساعت از شبانه روز می توانند به کادر درمان دسترسی داشته باشند. بنابراین هیچگونه محدودیت زمانی برای بیماران ترک کننده جهت استفاده از خدمات کادر درمان وجود ندارد. علاوه بر این، پرستار شخصی نیز برای هر بیمار به صورت مجزا در نظر گرفته شده است که باعث کنترل بیشتر روی پروسه ترک اعتیاد می شود. به این ترتیب روند درمان بیماران راحت تر می شود و زودتر از این بلای خانمان سوز نجات پیدا می کنند.

 

 

کمپ ترک اعتیاد VIP هزینه های بیشتری در مقایسه با مراکز خصوصی و دولتی دارد. این کلینیک ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند. به این ترتیب بیمارانی که در این کلینیک های مجهز بستری و درمان می شوند، از امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوب و پرسنل درمانی مجرب و تخصصی برخوردار می شوند. در کلینیک ترک اعتیاد VIP از مجهزترین دستگاه ها به همراه به روزترین تکنولوژی استفاده می شود.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره مرکز ترک اعتیاد VIP هستید، ادامه مبحث را دنبال نمایید تا به جزئیات بیشتری از آن اشاره نماییم.

 

چرا کلینیک ترک اعتیاد VIP  را انتخاب می کنیم؟

 

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که با وجود کمپ های متعدد دولتی و خصوصی در سطح شهر، چرا باید به سراغ کمپ ترک اعتیاد VIP رفت؟ همانطور که می دانید آمار اعتیاد در کشور بسیار افزایش یافته است و لازم است بیماران پس از ترک اعتیاد و بهبودی نیز تحت کنترل باشند.

از آنجا که امروزه اقشار مختلف جامعه گرفتار اعتیاد شده اند، افرادی که از رفاه خوبی برخوردار هستند نیز با این معضل دست به گریبان شده اند. بنابراین برای درمان خود مرکز ترک اعتیاد VIP  را انتخاب می کنند. این افراد که غالبا گرفتار مواد صنعتی و جدید هستند، برای به دست آوردن سلامتی خود به دنبال کلینیک های معتبر هستند.

 

اولین سوالی که معمولا در ذهن افراد شکل می گیرد این است که خدمات کمپ ترک اعتیاد معمولی چه تفاوتی با خدمات کمپ ترک اعتیاد وی آی پی دارد؟ از جمله خدمات کمپ ترک اعتیاد وی آی پی میتوان به موارد متفاوت اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این خدمات بپردازیم.

  • خدمات تغذیه بسیار خوب و مناسب
  • خدمات تفریحی فوق العاده
  • سالن های ورزشی بسیار خوب و مجهز
  • اتاق شخصی برای هر نفر
  • امکان همراهی خانواده ها در طول درمان
  • امکانات رفاهی بسیار خوب مانند کافی شاپ و رستوران
  • بررسی دقیق شرایط هر شخص به صورت روزانه
  • استفاده از امکانات درمانی بسیار مناسب و مجهز
  • امکانات تفریحی اعم از سونا ،جکوزی و

 

اعتیاد آسیب فراوانی به جسم فرد بیمار می زند. بسیار از مواد معدنی و ویتامین ها برای بهبود جسم فرد بیمار نیاز است که با یک برنامه غذایی مناسب در اختیار بیماران قرار می گیرد.

 

می‌دانیم که غلبه بر اعتیاد به مواد مخدر تا چه حد دشوار است و بنابراین برنامه‌های درمانی ایجاد کرده‌ایم که هدف آن کمک به افراد برای یادگیری مهارت‌های لازم برای از بین بردن اعتیادشان و قدم برداشتن به سوی یک زندگی تازه و متحول شده است. زندگی ای سرشار از شادی، سلامتی و موفقیت.

همچنین برای بسیاری افراد فهمیدن اینکه یکی از اعضای خانواده یا یکی از نزدیکان دچار اعتیاد شده است می‌تواند بسیار دردناک باشد. به احتمال زیاد در این شرایط دچار سردرگمی و نگرانی می شوید و یا حتی ممکن است از رفتارهای او عصبانی شوید اما باید بدانید برای پایان دادن به اعتیاد، او به کمک نیاز دارد و بهترین گزینه در این شرایط برای ترک اعتیاد به صورت بدون بازگشت و اصولی مراجعه به کمپ ترک اعتیاد است.

موسسه آسمان پاک باران ، با امکانات رفاهی، آسایشی و اقامتی کامل، آماده بازتوانی از بیماران عزیز می باشد. این مرکز از بهترین کادر درمان و پزشکی برای ویزیت دوره ای بیماران استفاده می کند تا بیماران عزیز با کمترین درد مراحل ترک اعتیاد خود را بگذرانند.

بسیار دیده شده است که در مراکز ترک اعتیاد غیر مجاز، با ضرب و شتم و بد اخلاقی های بسیار، اقدام به بازتوانی یا ترک اعتیاد بیماران می کنند؛ لذا در مجموعه کمپ ترک اعتیاد تجریش با بهترین امکاناتی که تصاویر آن ها را مشاهده میکنید، نه تنها تنبیه بدنی نیست، بلکه شرایط را طوری فراهم آورده اند که بیمار تنها به مبارزه و ترک اعتیاد خود فکر میکند.

 

کمپ تجریش...
ما را در سایت کمپ تجریش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mirzaei camptajrish بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 6 / 4 / 1401 ساعت: 16:23